torsdag 17 januari 2013

Torsdag 2013-01-17 Promenerat mycket

Idag tog jag buss 17 från närmaste möjliga hållplats till busstationen San Telmo för att inte missa på söndag då jag ska ta buss 60 därifrån till flygplatsen. Promenerade sen därifrån hela vägen tillbaka och hittade några musikaffärer på vägen. I den första spelade jag gitarr och testade att sjunga min nypåhittade låt som ska bli något i framtiden. I den andra musikaffären spelade jag på en underbar flygel. Vilket ljud!

Då jag kom till hotellet kl 14 gick jag till Brasilianska cafeet för att se om där fanns någon jag kände igen...
Och det gjorde det! Ed Martins, med den fantastiska sångrösten var där för att äta lunch. Kramparty med honom hans arbetskollega och de två som arbetar i restaurangen. Och god Brasiliansk mat blev det, Entrcote, ris och pommes och nån slags sallad. Så nu har vi bytt facebook-adress med varandra.

Senare på kvällen ringde jag Boo och hon satt just och pratade med Ed. Vi bestämde att vi ska träffas i helgen, hon sa att de andra också ville det, så jag föreslog på söndag så kan jag efter det få skjuts till flygplatsen, eftersom Boo och en till bor strax söder om flygplatsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar